iond 2009.11.05. 18:22

1. nap

2009.10.30.

A mai nap indúltam amerikába. A LOT lengyel légitársaság repülőjével mentem először Varsóban majd onnan New Yorkban. Reggel 09:35 kor indult a repülőgép Budapestről és 1 óra alatt már Varsóban is voltunk. Első repülésem volt, kicsit izgultam, de nagyon jó volt, egy szemernyit sem féltem semmitől! Miután felszáltunk természetesen megkináltak, minden jóval! A látvány az valami fantasztikus volt, nagyon tetszett, hihetetlenül szép volt! Készitettem pár képet is majd felteszem őket. Sikeres landolás után megkersetem a következő helyszint, hogy felszálhassak a New Yorki gépre. Elég sok időbe telt, no persze nem azért, mert eltévedtem, hanem mert kicsit nagyobb repülőtér mint a Budapesti és beletellett vagy negyed órába mire odaértem, persze nem is siettem, mert volt még 1,5 óra a gép indulásig. Amég vártam nézelődtem stb. Mielőtt felszáltunk volna a gépre odahivtak a pulthoz és elkérték a lakcimet, ahova menni fogok (pár perc volt az egész). Megnyilt a kapu és irány fel a gépre. Egy Boeing 767-es be száltunk be. Hát nem épp apró gép volt, de kényelmes (egy darabig). A középső sorba ültem be ott is a jobb szélső székbe. A három üléses oszlopba az a rossz, hogy nem látsz ki nagyon, de azért nem vészes. Igazából, a felhőkön kivül nem is nagyon lehetett látni semmit. A szomszédom egy 50 év körüli, hölgy volt, de miután köszöntünk egymásnak ő el is aldut, mert nagyon fáradt volt. Mitán felszántunk kb. 10.000 méter magasra jöttek is a kedves hölgyek és frissitővel kináltak, meg hát avval ki mit kér. A kaja meg minden nagyon rendben volt! Teljesen meg voltam elégedve mindennel, bár nem is sokszor repültem még. Elég hosszú volt az út nem volt 12 óra de csak olyan 8-10, de elég fárasztó volt ugyanis egy idő után a szék se volt valami kényelmes meg aludni se nagyon birtam, bár lehetett volna.  A leszálás előtt 2 órával kb. volt egy vicces dolog, ugyanis valami légörvénybe kerültünk és hirtelen "zuhantunk egy kicsit". Borult minden meg egy kicsit mindenki észhez tért. De no para izgi volt. Időközben felébredt, a mellettem ülő, hölgy aki Malgosia Potocka volt. Egy lengyel szinész illetve rendező. Beszélgettünk és azt mondta bemutat majd pár barátjának és meg is adott 3-4 nevet és telefonszámot. Mindegyikük kiváló művész és elismert szakember. Meg is beszéltük, hogy szombaton majd (10.31) elmegyek vele egy partyra. Beszélgettünk a városról a fotózásról mindenről. Mondta, hogy a lánya is itt él is it tanul Brooklynban. Amég beszélgettünk szép lassan odaértünk a célállomáshoz. New York! Megérkeztünk! Ismét sikeres landolás és tapsvihar a pilótának! Szép lassan leszáltunk a gépről is irány a bevándorlási rész. Itt hosszú sor álás után ki kellett tölteni egy papirt, ami nagyon hasonló volt az ESTA-hoz. Majd pár kérdés, hogy miért jöttem meddig stb. Ottani idő szerint olyan 5:60 (pm) körül jutottam át mindenen. Kellett olyan 1,5 óra hossza mert nagyon volt a sor. A bőröndöm teljesen 100%-os állapotban volt. Kiértem és hivtam is Pétert akinél most is lakom. Kijött elém a replülőtérre, és elvitt oda ahol most is lakom. Nagyon rendes és segitőkész! Nagyon örülök, hogy ilyen lakótársam van! Még aznap este, elvitt a Magyarok Templomába, ahol péntekenént, összejövetelek vannak és meg a csocsó, ping-pong, foci stb. Ittunk 1-2 pohár boros kolát beszélgettünk, bemutatott sok embernek. Én voltam az új srác! Mindenki nagyon kedves és barátságos volt. Jó volt látni, hogy van egy kis társaság aki összetart. Mire hazaértünk többször is elaludtam az autóban, pedig itt van bőven látni való! Peti azért úgy vezett mindig, hogy mutasson valamit! Hát csak tátottam a számat! Óriási itt minden. Hazaértünk bedöltem az ágyba és jót aludtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://iond.blog.hu/api/trackback/id/tr361503084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kucho 2009.11.05. 19:37:49

Hyy Karesz!!!
Olvastam az irományod, és örülök,h hallottam felőled...írj majd még sokat, várom az élménybeszámolót!!!;) :)

iond 2009.11.05. 19:39:54

@Kucho: Helllóóóó! Igyekszem igyekszem! Majd azért irj te is papa!

gaboh · http://gaboh.blog.hu 2009.11.05. 21:33:29

Most érezd magad nagyon irigyelve :)
süti beállítások módosítása