iond 2009.11.20. 08:11

Mostanság

Sziasztok! Tudom régen irtam, de nem igazán történ semmi érdekes velem azóta, de most rászántam magam és irok nektek pár sort. Most, hogy a dolgok lelassultak, sokat gondolkozom és rájöttem, hogy még van pár megálló a végső célig, de tudom hogy sikerrel fogok járni, mert annyian támogatnak, hogy az valami hihetetlen. Nem fogok nektek, se magamnak csalódást okozni! Ezt megigérem! Befejeztem minden munkám ami a számitógéphez kötött. Kinyomtattam a portfólióm és pár képet is amit majd szeretnék árulni a Uninon Square-en. Nem is olyan egyszerű egyébként. Itt is kell engedély amit remélem jövőhéten meg is kapok, bár még nem adtam be, mert nem válaszoltak a mail-emre, de biztosan fognak. Ha meg nem arra gondolta, hogy odaadom egy ottani árusnak és kap százalékot, ha belegyezik, vagy ott álok mellette majd és együtt árulunk, hátha. Igazából nincs mit vesztenem, mert mindent meg fogok próbálni, hogy törvényesen pénzhez jussak, nem akarom megszegni a törvényt ha nem muszáj, mert ahhoz túlságosan tetszik ez a Nagy Falu! Imádom ezt a várost, annyira szép és érdekes módon nem büdös, a tenger nagyon jó hatással van az itteni lakókra. Bár ez lehet ennek a városnak a veszte is, mert tengerszint alatt vann azt hiszem. De ez most nem is lényeg. Mostanában már irok pár álláshirdetésre és volt is ma egy visszajelzés. November 27-én találkozok ezzel a fotóssal, és majd akkor beszélünk, meg remélem fel is fog venni. Van álláshirdetés azért böven, csak fizetés nem igen van mellé irva :D na mind1 valami biztos lesz. Most a következő lépés az lesz, hogy veszek, egy aksi töltőt a fényképezőhöz, mert az amit elhoztam Eu szabvány szóval ez megszivtam. De kell mert fotóznék mint a marha:D Rentgeteg ötletem van és sok újdonság, és meg is fogom őket valósitani az biztos. Most mikor nyomtattam ki a portfóliómat, az eladó vagy üzletvezető kinek mi...nagyon dicsérte a képeimet és el volt ájulva...ez nagyon jól esett, hogy értékeli a munkámat. Beszélgettünk kicsit aztán megkaptam a számlát és én is elvoltam ájulva:D De hát ez van olcsóbban nem kaptam volna meg sehol ilyen gyorsan. Mostanában lassan telnek a napok és azért is vagyok még most is fent...de ma nincs sok dolgom...szóval tuti főzök valamit ami végre jó  :D A telefonommal csináltam képeket és majd felteszem ide nektek (szoba, lakás). Tudom gy fotóstól gyenge, de majd ha meglesz a 12-24-es obim avval majd igényesebb képeket tudok majd késziteni, de előtte munka kell. Most megemliteném, hogy ha van lehetőségetek vegyetek Machintost! Ez a gép mindenre képes kivéve arra, hogy meghaljon mint a windows. A monitor csodás és élvezet rajta dolgozni....vettem ágyneműt, úgyhogy mostmár designes a szobám, legalább is az ágyam...fekete és fehér, de nagyon fain...hmmmm mit irjak még...sokat járok az Ikeába, egyrészt mert emberi ételt adnak olcsó áron másrészt mert ha lesz állásom felturbózom majd a szobát evvel avval, ha esetleg vendégem lesz akkor ne érje szó a ház elejét/végét vagy mit...lassan búcsózom mert kiesenek a szemeim, de mégsem vagyok álmos, mostnában ez van...túl sokat gondolkozom...de azt is kell...ma akkor még teszek fel képeket, hogy ti se unatkozzatok! 

A bejegyzés trackback címe:

https://iond.blog.hu/api/trackback/id/tr341538708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kupi 2009.11.22. 20:01:20

pedig a testárulást jó ötletnek tartottam :D
süti beállítások módosítása