iond 2009.11.24. 02:11

"The Art Of Fashion"

 Sziasztok!

A mai nap volt papám szülinapja (nov.23) úgyhogy reggel felkeltem és felköszöntöttem. Utána minden olyan volt mint szokott lenni, emaileket irtam, állástkerestem meg ilyenek. Van is egy pár mostanában, úgyhogy nem voltam rest, irtam minden olyan hirdetésre ami felkeltette az érdeklődésemet vagy amire megfelélnék. Ez kb. 2 órát vett igénybe, majd elmentem vettem elemet az egérbe, mert mivel sokat használtam  igy lemerült az elem. Hazajöttem és ismét a gép elé ültem. Megnéztem jött e valami válasz, de se munka ügyben se más ügyben. Aztán délután jött egy levél. A feladó John McMullen. Fogalmam se volt ki az, aztán mikor továbbolvastam beugrott. Még pár napja jelentkeztem egy felhivásra. Művészeket kerestek. Gondoltam jelentkezek hátha művésznek tartanak. Ezek szerint igen(ami nagyon jól esik),mert én is bekerültem abba csoportba aki kitheti munkáit egy divatbemutatón a Webster Hall-ban. Ez egész renezvény neve The Art of Fashion - Art Exhibition & Fashion Show.  Ez egy Night Club, de már öt éve rendeznek itt divat és művészeti bemutatót egyszerre. El sem tudom mondani, hogy mennyire örültem mikor megkaptam ezt a levelet, mert a Webster Hall nem épp egy ócska hely, jó persze nem is a csillagos ég, de mondjuk úgy, hogy kompatibilisnek érzem magam a hellyel. Tizenketten leszünk azok akik kithetik a munkáikat. Nem egy olyan nagy szám egy közel 2O millió főt számláló városban. Van regisztrációs dij meg még valami, de ha ez az ára, hogy New Yorkban közönség előtt bemutassam a képeimet és munkámat azt hiszem erre áldozni kell, hátha lesz valami munka is belőle. Egy 4X6 feet-es falterület az enyém ami 1,2X1,8 méter. Nem tudom hány képnek lesz elegendő ez a hely, de igyekszem, hogy mindenből legyen és ne legyen azért zsúfolt sem. Most a képek kiválasztásánal tartok. Lesz divat- és tárgyfotó is egyaránt. Ezekből vannak a legigényesebb képeim úgy gondolom. Majd veletek is megosztam, csak az a baj evvel a dologgal, hogy előbb fel kell pakolni valahova, mert nem tud normális hivatkozni a képekre, ami azért baj mert egy 4 megpixeles képet nem fogok ide beszúrni, mert hülyétkaptok kicsiben meg nem teszem fel, mert úgy semmit sem ér. Szóval ez történt ma velem. Igazából, mivel Budapesten születtem mostmár 22 vagyok :D Hát nem lesz semmi party, de majd ha hazaértem minden bepótolunk! Nemsokára újra jelentkezem, sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://iond.blog.hu/api/trackback/id/tr141547966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TejBearGrylls 2009.11.24. 12:02:51

KAJCIII!

Boldog születésnapot!
Valahogy bepótoljuk, az tuti... Mit szólnál egy pénteki msn-chat-szülinapi-iváshoz? Ilyen úgyse volt még soha... :D

A képeidet meg rakjad ki, nem sok az a 2 négyzetméter, de jobb mint a semmi. Ezek a cigányok meg ha lehúznak, akkor küldünk pézt valahogy... pókeren. :D

gaboh · http://gaboh.blog.hu 2009.11.24. 13:00:09

Hajrá Kajciii!!! Sok sikert a bemutatóhoz!!!
És mellesleg Boldog Szülinapot! :D

iond 2009.11.24. 21:09:44

Köszi srácok!!! Majd lesz valami :D

Erős Niki 2009.11.24. 21:51:23

Boldog Születésnapot!!!!!
Puszi: Niki

dkné 2009.11.25. 17:30:47

Boldog Szülinapot!!!
Üdvözöl a Gabi is!!
Puszi!

iond 2009.11.25. 17:35:17

Köszi szépen Bogi és Gabinak is na meg persze üdvözlöm én is. Sok sikert az államvizsgához!!!

gaboh · http://gaboh.blog.hu 2009.12.04. 18:32:19

Sok sikert estére Károly! Ahogy nézegettem az helyszín honlapját, lehet hogy találsz ma egy filippínót... :)

iond 2009.12.04. 23:05:35

Koszi szepen Gaboh!!! Hat majd lesz valami :) Kaptam otthonrol palinkat :D ma megkostolom az tuti :) Holnap jon a beszamolo meg kepek is ha keszitenek mert nem ide nem viszem a gepem lenyuljak majd telefonnal lovok parat :D

TejBearGrylls 2009.12.06. 19:05:05

Kajcii!

Írjál már, milyen volt a kiállítás?

Zsotyi 2009.12.06. 20:22:21

Csatlakozom az előttem felszólalóhoz..
süti beállítások módosítása