iond 2009.11.05. 19:28

2-5. nap

Miután felkeltem elmentünk Péterrel telefont venni. Nem kellett semmit sem aláirni csak a cimem kellett és a nevem. 55$/hó a havidijja telefonomnak ami egy Motorola VE440. Lehet sokan tűnik a havidij, de igazából mindenkit korlátlanul hivok USA belül és kivül is vagyis otthonra a vezetékes telefonokra értendő, de akkor is korlátlan és ez fontos mert egy telefonálás lehet kicsit többe kerülne. Meg persze ingyen használom a neten amin van GPS meg amit akartok. Szóval jónak tűnik. Még a szombati napon vettem egy farmert és egy inget valamint egy övet az esti partyra. Sajnos mikor próbáltam a nadrágot a derekam kicsit meg fájdúl és mozogni is alig birtam. De sebaj megpróbálok majd elmenni (gondoltam). Peti és a haverjai az esti felvonulásra mentek, mert itt ugye eléggé van Halloween. Peti bohócnak öltözött be (később teszek fel képet is). Én megpróbáltam eljutni a party-ba de nem igazán sikerült ugyanis levolt zárva minden szinte és szakadt az eső is szóval felhivtam Malgosiat, hogy nem tudok menni mert gyakorlatilag elvesztem :D. Mire hazaértem szép lassan a derekam is tönkre ment. Az elkövetkező napokban gyakorlatilag feküdtem, mert mozdulni se birtam. Néha jobb volt néha nem. Vasárnap elfoglatam a szobámat (képek később). Nagyon jó kis szoba nagyon teszik. Az ára átlagosnak de inkább átlagon alulinak mondható. Nem olcsó az élet New Yorkban, de nem is 80.000 ft a minimálbér hanem 230.000. Szóval avval teltek a napjaim hogy feküdtem és gondolkoztam, tervezgettem és Macbookot néztem a neten. Az orosz kaják nagyon jók! Magyarossan és jól főznek. Az amerikai kajákat inkább meg sem emlitem. Nekem eddig nem jött be. Az étel ára ugyan olyan mint otthon csak itt a minőségi élelmiszer nem számit luxus cikknek szerintem, mert minden nagyon igényes. Van persze olcsó és drága is de az átlag az mint otthon. Szóval igy telt el pár napom. Aztán...

A bejegyzés trackback címe:

https://iond.blog.hu/api/trackback/id/tr151503257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása