iond 2009.11.06. 15:43

7. nap

Ma egy hete, hogy megérkeztem New Yorkba. Elég gyorsan elment ez a hét. Na mind1. Tegnap fogtam magam és bementem Manhattanbe. Keszálltam egy tetszőleges megállóban és sétálgattam nézelődtem. Ez a rész ahol voltam, még nem a központ, de itt is volt mit látni. Elég sokat sétáltam, és a végén leértem a Brooklyn Bridgehez, Nagyon szép volt a látvány a mi várt. Mivel, ugye Manhattanen voltam igy én a Downtowni oldalt csodálhattam meg. Készitettem is egy panoráma képet, de majd akkor fogjátok látni ha meglesz a macbookom. Nekem mindenestre tetszett. Nagyon nagy távlatok vannak itt, kicsit más mint Budapest. De csak egy kicsit. Ez a környék ahol én sétálgattam és fényképeztem nincs messze az egykori World Trade Centertől. Kértem is egy térképet a metrómegállóban a pénztárostól, hogy azért többet ne tévedjek el. Olyan 7 óra fele járhatott az idő, mikor hazaindultam. Mielőtt hazaértem volna kaptam egy SMS-t Malgosiatól, hogy 7:30 kor lesz egy Fotókiállitás a Lengyel Konzulátuson és, menjek el, mert ott találkozhatok egy fotóssal aki neki egy nagyon jó barátja. Hát mikor megkaptam az üzenetet már akkor késésben voltam, de azért visszafordultam, mit vesztehetek. Elég könnyen odataláltam és kb 10 perces késésben voltam. Becsöngettem, elmondtam, hogy kit keresek. Kijött egy elég jó kötésű lengyel biztonsági őr. Rámnézett és mondta, hogy itt nincs semmi ilyesmi. Hát mondom az nice. Na jól van azért megmutattam neki az sms-t amit kaptam elolvasta és hirtelen lett kiállitás. Bementem átvizsgált, minden ok volt, és mondta, hogy ne haragudjak, de eléggé zárt kör az aki itt van és ez a biztonsági előirás. Természetesen megértettem, sőt örültem, hogy egyáltalán bemehettem. Megint abbba a szituációba kerültem, hogy mindenkin estélyi volt, meg hasonló elegáns ruházat, én meg persze éppen az utcáról jöttem, famerban, polóban és egy kicsit kopott kardigángban vagy cipzáros pulcsiban kinek mit tetszik. A hajam az még aránylag rendben volt. Hát jó ez van. Na mind1 fogtam magam és felmentem az emeletre, ahol már javában tartott a megnyitó. Egy kicsit távolabb áltam a tömegtől, mert onnan jobban láttam. A kiállitosn szereplő képeket Agnieszka Traczweska készitette. Hozzám elég közel álltak a képek mert fotóriporteri munka volt és azt nagyon kedvelem mint műfajt, bár elég szélsőséges. Meghallgattam a megnyitót, majd próbáltam megkeresni a fotóst. Nem találtam meg, megkérdeztem jó pár embert, de senki sem ismerte vagy nem ő volt az akit megkérdeztem. Hát jó azért töltöttem magamnak egy italt és végignéztem a képeket. Voltak köztük igazán nagyszerű képeket is és voltak amik nem jöttek át annyira, de hát nyilván nem csak én vagyok evvel igy. Számomra már van jó pár olyan téma amit a fotóriporterek kimeritettek és unalmas ugyanazt újra látni, ellenben itt új szemszögből voltak készitve a képek, ezért tetszett is annyira a kiállitás. Nem maradtam sokáig mert a cipőm eléggé kényelmetlen ha egész nap használom megállás nélkül és jobbnak láttam menni, mint maradni.

A bejegyzés trackback címe:

https://iond.blog.hu/api/trackback/id/tr401504962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TejBearGrylls 2009.11.07. 14:40:28

Kajcii!

Legközelebb Chilis pólóban menj, meg sárga acélbetétesben, szarni a sznobokra! :D
A secut meg kiütjük a gecibe!

iond 2009.11.07. 14:57:06

@TejBearGrylls: Sajnos nem hoztam ki magammal :D, de csak van itt vmi :D:D

Vallcsi 2009.11.07. 19:10:46

Szia Kari!

olvastuk a blogodat :D
nagyon tetszett mindenkinek így tovább :) várjuk a következő napjaid leírását!!

Büszkék vagyunk rád!
drukkolunk a macbookhoz:P
puszil mindenki :)

Erős Niki 2009.11.07. 19:51:39

Szia Karesz!
Nagyon örülök, hogy minden rendben van, persze aggódunk....
Érezd magad nagyon jól, és persze tájékoztass mindenről! Kérlek ne felejts el minket!
Puszi: Niki

iond 2009.11.07. 21:13:33

@Erős Niki: Koszi Niki, jaj ne csinald miert felejtenelek el titeket, sose ezt a csoportot!!

Kupi 2009.11.09. 19:28:41

Heló Kajci!
odakint miből csinálsz turbórágót?:D

iond 2009.11.10. 05:36:02

@Kupi: Hellóóóó Kupi! Majdcsak találok valamit! :D
süti beállítások módosítása