iond 2009.11.10. 05:04

10. nap

Sziasztok! Tudom már régen nem irtam, de nem volt időm se és nem is történt semmi különös. Azonban ezt már a saját gépemről irom! Nem lett meg a macbook, úgyhogy iMac lett belőle. Otthon még nem lehet kapni, legalább is az apple.hu-n nem láttam. Ez egy 21,5 colos Apple iMac. Hát nem fűznék hozzá semmit. Ez a gép valami hihetetlenül igényes, gyors és megbizható. Nagyon örülök, neki, hogy megvan. Nehéz döntés volt. Az egész úgy kezdődött, hogy elmentem az Adorama fotós szaküzletbe, mert neten láttam, hogy náluk még van a régi darabból és kedvező áron is adták volna, de sajnos elfogyott, mert már kifutó termék volt. Még azért maradtam, nézelődtem...egyszercsak mikor elnéztem jobbra ott volt Bryan...ő az aki elinditott ezen az egészen, hogy kiutazzak és valósitsam meg magam. Azt az érzést, nem tudom betűkbe önteni, de nagyon felemelő volt! Sietve be is mutatkoztam neki és egyből tudta kiről van szó, sietett, de mondta, hogy 4 óra fele itt lesz akkor majd tudunk beszélni. Vissza is jöttem és találkoztunk ismét, nagyon örült, hogy kijöttem, és pontosan olyan volt mint előtte, nagyon barátságos és segitőkész akár a mentorom Bölcskey Miklós. Beszélgettünk, ellátott tanácsokkal tippekkel, munkában nem tud segiteni, de nem is akar, úgy fogalmazott ez az én utam, nekem kell végigjárni! Igaza van, nem is várhatom el tőle...mondta, hogy a kapcsolatok a legfontosabbak és azokra épitsek, mondtam is neki, hogy hála az Istennek van is belőle bőven, mert már jópár művésszel megismerkedtem. Ennek nagyon örült. Elmeséltem, hogy valójában miért is jöttem, a boltba és azt mondta, hogy ha fotózással akarok fogalkozni, csak a Machintosban gondolkozzak. Nem is kellett több ma azaz nektek tegnap meg is vettem. Pénzem nem igen maradt, de erre is van egy tervem. A terv az, hogy kinyomtatok pár képet, veszek keretet és egy állványszerűségek és irány a Union Square, megpróbálom eladni őket! Remélem sikerrel járok, nagyon izgulok, de nem félek mit veszthetek max lesz pár kép a falomon. Tudom igértem, hogy teszek fel képeket de arra még várnotok kell, mert az sem megy könnyen. Nemsokára újra jelentkezem...

A bejegyzés trackback címe:

https://iond.blog.hu/api/trackback/id/tr821514504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Erős Niki 2009.11.10. 20:20:20

Karesz!
Ha nem jönne össze, bár remélem nem így lesz, és szívesen veszek tőled néhány képet!
Vigyázz magadra!Csak pozitívan!!!!!
Puszi: Niki

iond 2009.11.10. 23:44:27

@Erős Niki: Okés :), hát reméljük összejön
süti beállítások módosítása